onsdag, augusti 19, 2009

Hawaiian Falls

I måndags for vi iväg till en vattenpark som heter Hawaiian Falls, den ligger en halvtimmes bilfärd från hotellet. Det var knökfullt med folk, vi hade med oss 2 extra barn så det var 4 grabbar att hålla rätt på. Ett mysigt ställe både för barn och vuxna, och nu när pojkarna är så stora är det lättare att vara där. Jag har varit i vattenparken en gång tidigare men då var Simon liten och det var mest passning, nu fick jag och Jessica tid att njuta. En attraktion är Laser river (sista bilden), den är ca 3 feet djup och det går att gå eller åka på en ring där, väldigt mysigt, jag och Jessica åkte flera varv. Pojkarna var mest i vattenlekparken.




Tisdag var en fixardag, åkte till Stonbriar Mall och köpte gympaskor åt pojkarna, sen skulle bägge pojkarna ha "sleepover" hos sina kompisar så vi åkte och lämnade av dem, sen vuxenmiddag på Mexikansk restaurang och avslutningen på dagen blev IKEA för att köpa nya sängar och madrasser åt pojkarna. Jag köpte med mig hårdbröd, kaviar, choklad och lite godis.
Perfekt att vara på IKEA sent på kvällen, inte så mycket folk att trängas med och inga köer i kassorna.
Idag onsdag har jag inte gjort nåt annat än varit ut med hunden en vända. Jag är i behov av att inte göra nåt, bara vara. Härligt ibland, men nu ska jag försöka få ihop några ATC kort till Vintage swappen som jag är med i.
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar