onsdag, juni 03, 2009

Vilken otrolig trevlig helg jag har haft med Pysslarna. Vi började på fredag kväll med gemensam middag och sen fortsatte vi med tokiga lekar som Kristin låg bakom, den tjejen är galet rolig........
På lördag blev det lite scrapping, lite försäljning och så hade vi styrelsesammanträde ute i solen.
Höll på att scrappa till ca kl 2 på lördag natt och sen upp tidigt för att hinna packa ihop butiken och alla mina egna scrapsaker, åkte mot Luleå vid lunchtid.
Det har varit så roligt men mindre kul att komma hem och packa upp allt som jag har haft med mig. Nu är det i alla fall gjort, allt är på plats och jag har dessutom hunnit med att göra flera beställningskort.

I måndags hade vi urnsättningen och sorgen efter mamma känns tung. Nu har vi en plats att gå till när vi vill vara när henne, en plats att sätt blommor och ljus på.
Jag har gjort en layout med de sista fotona vi har på våran lilla mamma.



Igår kväll var jag på vinprovning med mitt trevliga vinprovargäng, vi testade druvan Cabernet från olika världsdelar, åt jättegod mat och umgicks.

Nu ska jag gå ut i blåsten och posta några brev. Återkommer i morgon kväll om jag orkar, ska vara med i Vårruset.

Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar