torsdag, juni 04, 2009

VårRuset

Ja, så har jag då varit med på Vårruset - jag var med i Jennys gäng - jag och syster Ewa promenerade i rask takt och gick då på tiden 1tim och 4 min. Jenny sprang på 29 min, Johanna på 27 min och min Anna på 35 min. Till nästa år ska jag träna mer så att jag kan springa, det är inte lika roligt att gå, det var så otroligt mycket folk så det blev trångt och långsamt på vissa ställen. Men kul var det och mysigt i blåsten sen att ha picknick. Jag cyklade hem och var helt slut i fötterna, nu blir det fotbad.

I morgon ska jag åka till Boden och hämta Anton, han ska vara här med mig i helgen. När vi kommer hem ska vi gå och hämta blommor till terassen och sen är det grillfest på Porsön. Det var länge sen Anton var hos mig så det ska bli jättemysigt.

Nu väntar sängen

Nattinatti

1 kommentar:

  1. Jag tycker du var himlars duktig. Om jag vetat att du var med hade jag stått med snyggt scrappade plakat och hejjat! Kram

    SvaraRadera