tisdag, juni 09, 2009

Har haft en skön helg med Anton, det är härligt att få rå om barnen ibland, dagarna blir annorlunda när de är här.
Vi hade grillfest på fredag kväll här på området. Anton och Vickan fick äta både korv och hamburgare. Det var mest äldre människor med, inga barn i Antons ålder, men han tyckte ändå att det var kul. När vi kom hem åkte alla kläder i tvättmaskinen och ungarna i badkaret, vi stank rök från grillen.
På lördag hände inte så mycket, vi tog det lugnt, spelade spel på datorn, planterade blommor, åt godis och sen på kvällen åt vi middag hos Larssons på berget. Anton skrev en önskelista åt mig (jag är borta när han fyller år) som jag ska ta med mig till USA, den blev 3 sidor lång, mest idrottsgrejor förstås.
Söndag for vi in till stan, gick i sportbutiker och tittade på allt som Anton vill ha, gick till Åhlens, den enda som har leksaker i stan, och där fick Anton välja vad han ville ha för 50 kr, det blev kulor. Sen iväg med bussen till Boden och så var den helgen slut.

Igår började jag plocka fram allt vad jag ska ha med i mina resväskor, eftersom jag ska vara borta så länge vill jag ha med mig alla mina scrapsaker, eller nästan alla. Dessutom tar jag med vad som finns kvar i butiken. Jessica har bokat in att jag ska hålla kurser och då är det bra att ha mycket material.
Cyklade in till kyrkogården med plantor, Ewa hade lunch så hon hann plantera dem under sin lunch. Plantorna räckte till alla 3 gravar, det blev så sommarfint.

Så här ser den ena väskan ut när jag har börjat packa ner grejor, vet inte var jag ska få plats med kläder och presenter. Jag hinner nog plocka upp och ner ur väskorna fler gånger innan det är dags.



Idag ska jag åka in till kontoret och köra lite bokföring, måste hinna klart några innan jag åker bort. Måste göra min egen bokföring också den får jag inte glömma.
Har gjort några kort som jag visar sen.

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar