onsdag, maj 27, 2009

Ny vecka

Som sagt så har jag haft lilla Hanna hos mig i några dagar, det har varit jättemysigt, hon är så go och full av energi. Igår åkte hon hem efter några timmar på Teckan med sina dagiskompisar och sin mamma.
Idag har jag börjat göra iordning allt jag ska ha med mig till helgen när vi ska ha träff i Kalix. Ska ta med mig det som finns kvar i butiken också så det blir en hel del att packa ihop. Sen måste jag ju också packa ner mina egna scrapgrejor - det blir svårt att inte ta med för mycket grejor.
Igår kväll var jag med mina vänner hos Sussi och pysslade, jag gjorde inte mycket knappt en halv LO men Anna var produktiv hon hann med 5 kort (tror jag det var). Sussi bjöd oss på jättegod middag och som vanligt när vi träffas har vi så himla trevligt.
Idag har det regnat och varit allmänt trist, jag var in till stan med Maria i förmiddags, hon hade en del kvar att göra innan hon och Vickan skulle åka iväg till Turkiet. Nu sitter de på planet och är snart framme i värmen. Hoppas att de får en härlig semester tillsammans.

Måste ju visa ett kort jag gjort till Saras kompis som fyllde 18 år i helgen - färgerna skulle vara lila, svart och vitt - så då blev det så här.

Det var allt från mig idag.

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar