måndag, maj 25, 2009

Äntligen......

Nu är min resa till Chicago äntligen bokad, jag åker iväg från Stockholm 22 juni och kommer tillbaka till Sverige 3 september. Det ska bli så härligt att få komma till Jessica, Hasse och grabbarna. Jag har saknat dem så, det är över ett år sen jag träffade dem sist.
Det har varit en lugn och händelselös helg i övrigt, vädret har varit helt ok så jag har suttit ute på min lilla uteplats och njutit lite.
Igår for jag och Maria till Boden, vi hämtade Hanna och Maria lånade lite sommarkläder av Anna till sin Turkiet resa.Det är så mysigt att ha lilla Hanna här hos mig, idag ska vi ta cyklarna och fara på en liten utflykt med picknick. Hanna ska vara hos mig till i morgon så vi hinner göra en hel del mysiga saker tillsammans.
I morgon kväll ska jag på scrapträff med mina vänner ska försöka hinna göra ett studentkort och kanske nåt mer men det gör inte så mycket om jag inte gör något för till helgen ska vi med pysslarna till Grytnäs Kalix och ha scrapträff hela helgen........ ett stort gäng tjejer som ska scrappa, umgås och ha det allmänt trevligt, det ska bli så kul. Som vanligt är jag den äldsta men det märks inte så mycket om jag får säga det själv.
Det får vara allt för nu, ska fixa till här hemma lite innan jag och Hanna far iväg på våran utflykt.

Ha det!

Lena

1 kommentar:

  1. Ja, jag tycker inte heller att det märks att du är en äldst. Trodde vi alla var jämngamla, var det inte 30 vi sa?

    SvaraRadera