tisdag, maj 19, 2009

Ny vecka, nya friska ............

Har varit lite dålig på att skriva i bloggen, ska försöka bättra mig.
De här senaste dagarna har det varit så varmt och skönt så jag har inte suttit vid datorn så mycket.
Igår var jag på scrapträff med tjejerna, jag hann göra 2 layouter som jag lägger ut nu. Som vanligt var det mysigt att sitta med tjejerna och skapa, vi var inte så många så det kanske är därför som jag faktiskt hann göra något.
Den första layouten har jag gjort efter en inspirationsskiss som Pysslarnas styrelse har lagt ut, jag sitter med i styrelsen och vår uppgift var att göra kort eller LO som inspiration till våra medlemmar. Så detta blev mitt bidrag. Det är min stora pojke i USA, Victor 11 år, som är motivet. Alla bilder här togs förra sommaren när de hade besök från Sverige av familjen Larsson.













I veckan ska jag boka min resa över till Aurora, Chicago, jag blir borta hela sommaren och det ska bli så härligt att äntligen få krama om mina ungar som jag inte har träffat på över ett år.
Det kommer att vara jobbigt att vara ifrån min famij här hemma, men underbart att få vara med min familj där borta.

Nu ska jag fortsätta scrappa.

Ha det

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar