tisdag, maj 12, 2009

Scrapalster



Igår kväll var jag på scrapträff med mina vänner, gjorde en layout klar och påbörjade en till.
Det blev en trevlig kväll som alltid när vi träffas, vi pratar, scrappar och bara umgås.
Jag kom hem sent och var helt slut i benen, först cyklade jag in till stan en vända och jobbade lite på kontoret och sen hem och in till stan igen för att träffa tjejerna. Det räcker faktiskt med att köra en vända den sträckan per dag. I alla fall för mig som börjar bli gammal............

Idag har jag gjort tackkorten färdiga till mammas begravning, de blev så fina, jag är riktigt nöjd. Var lite svårt att få till dem men efter många försök så blev det bra.
Nu ska jag gå upp till Maria och köra lite trädgårdsarbete, har inte varit ut på hela dagen idag så det ska bli skönt att få friskluft och kanske lite motion också.

Återkommer ikväll, kanske.


Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar