måndag, maj 11, 2009

Svårt att sova

Som vanlig så kan jag inte sova, sitter nu med datorn i sängen och ska försöka göra klart tack korten till mammas begravning.Det blev ingen promenad för mig idag och det är kanske orsaken till att jag har så svårt att sova, jag rör mig helt enkelt för lite. Får ta itu med det i morgon. Har ialla fall fått lite nyttigt gjort idag, började gå igenom mina scrappinggrejor och har lagt ut en del på pysslarnas forum.Ska lägga ut min fina snurrahylla och IKEA hyllan som jag hade i butiken - det får bli på Blocket. Min lilla lägenhet är så övermöblerad så det blir bra att få iväg lite hyllor. Nu är det bara att hålla tummarna att någon är intresserad.I morgon ska jag börja mitt bättre liv, röra mig mer, äta nyttigare och mer regelbundet, nu är det ingen ordning på mina mattider. Jag har gått upp så mycket i vikt och trivs inte alls med mig själv - det är väl verkligen en anledning till att ta tag i situationen och gör nåt åt den. Ny vecka nya friska tag!!! Måste göra nåt åt mina sovproblem också, kanske är det så att när jag får ordning på mat och motion så blir sömnproblemen också åtgärdade, allt i ett liksom, perfekt.Det får vara allt från mig nu

Nattinatti

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar