söndag, juni 14, 2009

Skolavslutningar

Nu är det några dagar sen sist jag skrev så jag börjar med torsdag förra veckan;
Var i Boden på Antons förtsta skolavslutning, mysigt med alla finklädda barn och alla härliga sommarsånger, fint väder dessutom så det blev en bra avslutning.
På fredag var det Viktorias tur, hon har haft många avslutningar tidigare, nu var det 8;an som var klar. Sara hade fixat hennes hår och hon hade nya fina kläder, också här var vädergudarna på sitt bästa humör så det blev en härlig avslutning ute på friskolans gård.
Efter detta var det dags för mig att gå till Frida och bli fin i håret. Det är så skönt att sätta sig ner hos henne och bara bli ompysslad. Jag slappnade av ordentligt, det behövdes, och blev jättenöjd med resultatet.
På lördag tog vi en tur till Ikea, Maria, Sara, Viktoria och jag. Trevlig utflykt en gråtrist lördag.
Idag har jag städat, tvättat och strukit kläder, packat om lite. Tog ett varmt skönt bad efter det och nu ska jag göra iordning en liten övernattningsväska för jag ska iväg till Boden i morgon.
Hanna har avslutningsfest på dagis och före det ska jag vara med barnen för Antons fritids har stängt och föräldrarna jobbar. Åker tillbaka till Luleå på tisdag och då ska jag lägga in lite bilder från alla avslutningarna.

Nattinatti

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar