torsdag, juni 11, 2009

Igår kväll träffades jag och mina vänner för att scrappa tillsammans. Jag gjorde ingenting, pratade mest. Vi fick jättegod mat och vin till det, helt enkelt en otroligt trevlig kväll med gänget.

Idag ska jag fara iväg till Boden - Anton har skolavslutning och han vill att jag ska vara med. Jag försöker att vara med på alla barnbarns avslutningar men ibland fungerar det inte, som med Victor och Simon i USA. I morgon är det Viktorias tur att ha avslutning och där ska jag vara. Efter det ska jag iväg till Forma och bli fin i håret, måste vara snygg nu när jag ska iväg.

Jag börjar ha resfeber och som jag förstod så har jag hunnit packa om flera gånger i den ena väskan, tar bort lite för egentligen är det ju dumt att dra med sig allt, jag menar .......... det som jag inte har med finns säkert over there. Det låter förståndigt inte riktigt jag faktiskt, för förståndig har jag aldrig varit.
Nu ska jag gå och göra mig klar för Boden, Hanna sa åt mig att ha på klänning så det är väl bäst att lyda henne.

Ha det

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar