tisdag, juni 16, 2009

Åter i Luleå

Ja så var jag åter i Luleå efter 2 mysiga dagar i Boden med Anna och hennes familj.
Hanna hade avslutning på dagis så vi var där med picknicksmiddag. Regnet höll sig undan och det var ganska varmt men tyvärr inte myggfritt, myggorna var som tokiga. Dagispersonalen hade ordnat så fint bland annat med lekar där vi tävlade familjevis, Hanna övergav sin familj och var med sina kompisars familj istället. Det blev ett trevligt avslut på måndagen som började tidigt i Luleå eftersom jag skulle vara barnvakt när Anna och Anders jobbade.
Jag, Anna och Anders avslutade måndagen med ett glas vin och tv tittande.
På natten kom bägge barnen till mig, jag har sovit mellan dem, varmt, trångt men jättemysigt.
Det blev lite bokföringsjobb ikväll men nu är jag hemma och ska ta mig ett härligt varmt bad.

Hörs i morgon

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar