fredag, augusti 14, 2009

Torsdag 13 aug

Har inte skrivit på några dagar, min dator har inte fungerat som den ska men nu ska jag försöka skriva några rader.

Det är så fruktansvärt varmt och torrt här i Texas, idag har det varit 39 grader och så har det varit nästan varje dag. Jag har blivit förkyld till råga på allt, men det är nog inte så konstigt för ute är det hett och inne är luftkonditoneringen på så där är det kallt, som gjort för en förkylning.

Vi gör inte så mycket, hälsar på gamla bekanta, badar i poolen på kvällarna, det går inte att vara ute vid poolen på dagen när solen är uppe. Idag har jag och Jessica varit på manikyr och pedikyr och vi passade också på att vaxa ögonbrynen, så nu är vi snygga igen.

Det funkar riktigt bra att bo 3 vuxna, 2 barn och 1 hund i ett hotellrum. Vi har ett kök så att vi kan laga mat och slipper äta ute varje dag, vid poolen finns en grill så att vi kan grilla, det går inte att steka mat på rummet för fläkten är dålig och det är inte så trevligt att sova i matos.
Ska försöka ta en bild på rummet när det inte är så stökigt för att visa hur det ser ut.

Nu är klockan 11 på kvällen dags att sova.

Nattinatti

1 kommentar:

  1. Jag som tyckt att det varit varmt här hemma när det var 27... Hoppas att förkylningen blir bättre, det sägs att lite Whisky ska hjälpa :)

    Kram
    Lisa

    SvaraRadera