tisdag, augusti 11, 2009

Lite scrapping

Alla våra scrapsaker är nerpackade och ligger i ett förråd men vi hann scrappa lite innan dess. Först är det ett kort som Jessica gjorde till alla tränare i pojkarnas simteam (9 st) kortet är grönt och svart, lagets färger, Jessica fotade poolen och det är botten på kortet, texten är clearstamps, stämplarna från Hänglar är målade med distress refill och promarker pennor.

Insidan av kortet; ett foto på hela teamet på ena sidan och på andra en ficka för presentkort, där pilen är. ORCA är namnet på laget.

Victor älskar att fiska så det finns många fiskekort, jag har gjort en dubbel lo. Det är väldigt enkla lo,s inga mönstrade papper bara cardstock.



Simon har lånat Gracys cerisfärgade peruk och han passar verkligen i den. Det var som gjort att scrappa med dessa foton. Jag har använt vit cardstock,de små rutorna är skräppapper, små blommor som jag hittade i Jessicas blomburkar, cerisa blingstenar, texten är thickers.


Som vanligt är jag dålig på att ta kort på mina layouter, men det går nog ändå att se dem.
Lena






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar