torsdag, juli 09, 2009

Onsdag 8 juli kl 8,30 usatid

Jag har gjort några kort sen jag kom hit, 3 st kan jag inte visa än för de är till kommande födelsedagar (swappen bl a). Jag är skitdålig på att fota mina alster, måste verkligen lära mig att göra det så bilderna blir bättre.

Tami, Jessicas bästa vän, fyller 38 år idag 8 juli.



Jessica fyller 39 år idag 8 juli.


Det här kortet är ett tackkort till dagis


Jessica har gjort ett album till en liten tjej som fyller 1 år, jag gjorde det här kortet till henne.
Idag har det regnat hela dagen och varit kallt, vi har firat Jessica med att fika på Starbuck´s på förmiddagen och sen ikväll har vi ätit middag på grabbarnas favoritrestaurang.
Hoppas på bättre väder i morgon, grabbarna har simtävling på kvällen.
Ha det bra!
Lena




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar