tisdag, juli 07, 2009

Hej!
Ska försöka få ihop några rader, jag känner mig trött och eländig just nu men jag antar att det kommer efter allt som hänt de senaste veckorna. Här händer det inte så värst mycket nu som tur är, jag läser, löser korsord och Jessica agerar taxi till barnens alla aktiviteter, matinköp m.m.
Hon tillbringar säkert mer än halva dagen med att sitta vid ratten och köra barn hit och dit.
Idag har vi varit hos MaryKey och ätit lunch, jag, Jessica och Tami, barnen lekte i källaren och vi tjejer tittade på M Jacksons memorial program.
Ikväll är det simtävling, de tävlar på hemmabanan så vi behöver inte åka iväg så långt. Ska också försöka hinna göra klart grattiskort till Tami och Jessica som har sin födelsedag i morgon.
På torsdag åker vi kanske iväg till Chicago Downtown om inget annat kommer emellan.
Rapport därifrån kommer senare.

Nu ska jag vila lite innan simningen ikväll (jag ska ju inte simma, men det är jobbigt att titta på!)

Vi hörs

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar