tisdag, november 24, 2009

Pappersförvaring

Nu är det verkligen länge sen jag skrev i min blogg, har inte haft så mycket inspiration till att skriva här, förhoppningsvis kommer inspirationen tillbaka nu när det snart är jul.

Ska inte skriva så mycket nu, vill bara göra lite reklam för denna superpraktiska pappersförvaringen för 12 x 12" papper . Boxen har 10 st hängmappar som är så stora så att dina scrappapper inte sticker ut och skadas. Är stapelbar. Pris 490 kr. Skickas som paket, fraktkostnad tillkommer.
När jag far på scrapträffar tar jag med min box, i den rymmer jag massor med cardstock. mönstrade papper och spillpapper, sen när jag åker hem får jag plats med mina alster som jag gjort och de ligger väl skyddade i hängmappen.
Maila mig om du är intresserad av boxen. lena.g@lajmscrap.se
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar