lördag, juli 11, 2009

Chicagobesök

Idag, fredag, tog vi tåget in till Chicago, det regnade så jag fick inga fina utebilder men några bilder blev det i alla fall. Vi kom in lagom till lunch och den åt vi på restaurangen Bubba Gump som har massor med olika skaldjursrätter, jag åt en Cajun Schrimp som var superstark och väldigt god. Det är en så mysig restaurang med roliga servitörer, god mat och kul inredning (från Forest Gump filmen). Grabbarna gillar verkligen att äta här.
Regnet upphörde så vi tog en promenad till ett varuhus som bland annat har en stor Lego butik, den var målet för grabbarna. Vi avslutade Chicagobesöket med att gå till H&M och kolla in kläder till mig och Jessica, jag hittade inget men det gjorde Jessica. Vi tog en taxi till tågstationen och sen hem till Aurora, allt detta tog hela dagen och nu är vi hemma, trötta men nöjda, ikväll blir det bara att sitta framför tv och softa.






Det var allt från mig i dag, fredag 10 juli.
Nattinatti
Lena



1 kommentar:

  1. Du verkar ha det då minsann ha det trevligt UTAN oss, hur det nu är möjligt! ;)

    Saknar dig!

    Kram Sussi

    SvaraRadera