lördag, juli 25, 2009

Barnvakt

Ja, så har då Jessica och Hasse åkt iväg till Dallas för att titta på hus och jag och grabbarna är ensamna hemma och det har gått bra så här långt. Igår hade vi garagesale hela dagen, Jessicas kompis Kylie var med mig. Det gick riktigt bra, jag och Victor sålde för ca $ 100 och då var det mest småprylar som familjen inte vill ha med i flytten. Det var en trevlig dag, många trevliga kunder och en sol som lyste på oss. Efter garagesalen var jag så himla trött, hade varit uppe sen kl 4 på morgonen, så jag somnade i soffan när grabbarna såg på barntv. Kvällen avslutades med ett magnifikt åskväder, jag blev nästan rädd, pojkarna ville inte sova ensamna så vi kröp ihop tillsammans i sängen. Det var nog värsta åskvädret jag varit med om.

Allt från nu, klockan är halv tio på lördag förmiddag och vi ska få på oss kläder och gå ut i solen.

Kram, Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar