lördag, juli 18, 2009

Archivers

Nu var det ett tag sen jag skrev i bloggen, en vecka sen sist, och det beror på att jag inte har hunnit med. På dagarna har det varit fullt med aktiviteter tillsammans med barnen och på kvällarna har vi suttit vid datorn och kollat på hus i Frisco, Texas. Har dessutom varit lite hängig en förkylning som ligger och lurar. Det har varit halvdåligt väder, ganska mycket regn och stormar så nu börjar vi faktiskt längta efter riktig värme och mycket sol.
Idag har Jessica arbetat på Archivers och då passade jag på att sitta där och scrappa, jag ghar köpt en del fina papper och lite dekorationer.

Först några läckra papper från Bo Bunny (har inte bild på alla papper eftersom jag tagit dem från webben). Serierna heter Abbey Road och Alissa - jättefina, härliga färger och fina mönster, dubbelsidiga dessutom med fina baksidor





Måste ju också ha några papper från My Minds Eye, köpte fem men har bara bild på en.



Hitta två roliga papper med regnmotiv från Autumn Leaves, Wellies & Brellas, de var dessutom på rea , passar perfekt till mina småflickor. Köpte band till även de på rea.






Sist ut papper från Little Yellow Bicycle, Zinnia, det gröna heter Green Floral Ledger, jättefint till mina midsommarbilder. Köpte också ett paper pad 6x6" med fina papper som jag har tänkt använda när jag gör kort.





Det var allt för idag, nu är klockan snart halv sju och det är dags för lördagsmiddag.
Imorgon är det stor avslutningsfest med swimteamet, prisutdelningar m.m, jag återkommer med bilder och annat därifrån.
Kram, Lena









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar