tisdag, juni 30, 2009

Nu äntligen ska jag få skriva om Aurora och min familj där, har haft lite dataproblem så därför har det dröjt och nu är det en hel vecka sen jag kom hit över.
Det har varit helt härligt varmt varenda dag, mellan 35 - 38 grader och väldigt fuktigt, har fått byta kläder flera gånger om dagen.
I lördags var vi vid poolen hela eftermiddagen och jag brände mig så otroligt på mina vitiligo fläckar, har väldigt ont och ser för hemsk ut, kanske måste jag besöka läkare om det inte blir bättre
På söndag tog vi en utflykt till Naperville som ligger närmast Aurora, där finns en ljuvlig park att ha utflykt i och efter att Victor och Hasse hade fiskat lite var det dax för picknicklunch, jag passade på att ta denna fina bild på familjen.

Familjen ska flytta till Texas och förra veckan var huset ute för försäljning, det var visningar nästan varenda dag och eftersom vi inte fick vara hemma vid visningarna blev det många små utflykter. Huset är nu sålt och den 27 juli måste vi ha tömt det. Det har varit en stressig och lite hysterisk vecka men det kommer att bli ännu mer stress för Jessica och Hasse framöver, nytt boende ska hittas, barnen ska anmälas till nya skolor, ordna flyttbil, avskedsfester m.m, men det kommer att gå bra, vi får hjälpas åt.
Här en bild på den fina baksidan, tyvärr har det varit alldeles för varmt att sitta där och på kvällarna när det är lite mindre varmt kommer alla myggor!!!!!!!



Vi har inte hunnit scrappa nästan nåt, tyvärr, för Jessica har fått ett så jättefint scraprum nere i källaren, här är några bilder från den....








Ja det får vara allt för nu, jag återkommer med bilder och berättelser.
Vaaarma Kramar från Jessica, Hasse, Victor, Simon och Lena






2 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild av Jecka med familj, kanonfint scrapping rum.

    SvaraRadera
  2. Synd att flytta från ett sånt fint rum. :)
    Hoppas att det går bra med "brännskadorna" och att det flyter på med flyttbestyren.
    Saknar dig!

    Kram Sussi

    SvaraRadera