söndag, maj 03, 2009

Sköna söndag

Idag har jag krattat löv så jag har fått blåsor i händerna. Jag har ju själv ingen trädgård men var på besök i Boden hos Anna och barnen och istället för att sitta still i solen tog jag krattan och hjälpte Anna med trädgårdsarbetet. Lilla Hanna hjälpte också till ett tag men sen tog hon fram skateboarden och gick ut på gatan för att träna.

Jag hade sån tur med mitt inplanerade Bodenbesök, träffade på Anna U på Kvantum igår kväll och hon skulle iväg till Boden idag och då fick jag skjuts bägge vägarna, tur ska tok ha.....
det är ganska så lätt att ta bussen men att få åka bil hemifrån och ända fram är skönt ibland, Tack Anna U.

Det har varit en härlig dag, jag har fått vara med mina minsta barnbarn, fått umgås med min dotter Anna och hann även med att besöka min dotter Maria på kvällen. Som avslut på den här sköna dagen fick jag prata med min dotter Jessica i Chicago, mina tre flickor på samma dag, underbart.

Nu är det verkligen dags för sängen.

Nattinatti

Lena

1 kommentar: