lördag, maj 09, 2009

Fredagsmys & lördags loppis

Igår fredag levererade jag 2 kort som jag gjort, glömde att ta foto på dem innan, tyvärr.
Middag hos Marias familj på kvällen, grillat med tillbehör och mysigt sällskap, helt perfekt.
Idag har jag, Maria, Sara och Viktoria varit på loppis hemma hos Frida, min systerdotter. Hpn sålde en massa kläder, väskor och skor som hon inte längre hade behov av. Jag köpte några väskor, några skor och lite annat, precis som om jag skulle behöva fler väskor och skor, jag borde själv ha en loppis med alla skor och väskor som jag inte använder.

När kommer värmen, idag är det allt annat än skönt ute, grått och trist. Jag längtar efter att få sitta på terassen och ta ett glas vin och njuta av värmen, men den kommer väl, eller ............
Kollar resor till USA, nu är det länge sen jag var dit och jag längtar så otroligt mycket efter ungarna i Aurora. Måste komma iväg i sommar.

Återkommer

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar